you are perfect in my dreams, but not in reality.

Imrn far vi till tyskland. Så kommer inte svara på sms eller i telefonen. Och jag kommer inte ha något internet, eller jo någon gång kanske. I tyskland blir det att köpa ett objektiv, och säkert nå mer. Men ja, så kommer vara off i flera veckor. Eller 3-4 veckor kommer jag vara okontaktbar.Herregud, känns fan inte najs! men sen blit det kroatien i en vecka, gode tjill.

Aja, jag och sara sprang och köpte lite mer saker, jag köpte : Waxpenna, ögonbrynspenna,kajal, 3 nagellack, Paris hilton - heiress parfym, t-shirt, tröja,täckstift,  puder och nagelfil. Hihih,fan vad jag köper mkt :D

Men aja, nu ska jag plocka upp lite av mina stuff, sen se film med familjen ;>

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0