13 juni.

Jag är less. På folk som tycker man är i fel umgänge bara för åldern. Åldren spelar egentligen ingen roll. Några år yngre eller äldre, vad hade det gjort för skillnad om man var lika gammal? Visst jag förstår att man kanske inte ska vara med någon som är typ 10 år äldre. eller det är ju ens egna val, men man kanske inte har så mycket gemensamt.Men 4 eller 3 år är egentligen inte så stor skillnad. okej, visst jag är går inte omkring och är med 12 åringar. Men man dras ju inte till varandra pågrundav åldern.

Är iallafall trött. Har inte sovit så mycket inatt. Planen var att tälta med sandra,carro,lök,daniel och dan. men vi slog inte äns upp tältet, fail. Dock drog dan och carro hem, vid 3-4 tiden. Sen satt jag och markus och deeeptalkade ett bra tag. haha. men ah, gick och sov vid 5-6 tror jag. Sov till 10 typ, så någon timmes sömn, haha. Men gårdagen var najs ändå, årets andra dopp är avklarat! jag och carro drog och badade i svartbyträsket, med kläder. det var kallt men ändå. haha.

Idag ska jag städa lite innan mamma och pappa kommer hem, sen ska jag plugga lite mopedteori, sen har jag inga mera planer. så får se hur det blir.










blött linne eftersom jag badade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0