18 juni.

Har inte bloggat på några dagar nu, men sitter inte så mycket vid datorn som jag gör annars. nu när det är sommar lixom.Men iaf, dom senaste dagarna har jag varit med jennie ett tag, var på ett tak och hade picnkick.Sen såg vi film och sånt. Sen på kvällen for jag till sandra och var med henne och carro. haha, fan vad damp jag hade. Men sov där iaf. I förrgår så åkte jag carro och lollo till vouddas. Det var jävligt najs! var där med tommy, erik och jojjan. Gode kul det var iaf. Men sen igår så blev det mindre kul, haha. Mamma och pappa fick komma och hämta oss, och det är 10 mil dit, så alltså 20 mil för att hämta oss. haha. Kan säga att jag inte hade så glada päron men det är smällar man får ta.
Nu kommer det lite bilder!








Bilder tagna frånb lollo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0