2 juni.

Igår så var jag hemma från skolan, var sjuk. Såg film typ halva dagen, såg bland annat sex and the city. bra film dedär.haha jag är typ mobbad, har aldrig sett det förut. Men iaf. sen mot kvällen kom jennie, eftersom hon behövde hjälp att plugga, så såg klart en film. Sen drog jag sara, jennie och rebecka till ica och köpte en glass eftersom det var glassdagen ( faacebook). Sen drog vi hem, pluggade och såg desperate housewifes och cougar town.

Idag så var jag i skola, gjorde ett matte prov. Gick väll sådär. Sen fick jag veta att jag får VG i hk betyget, najsnajs. Sen vid 2 så hade jag körlektion, gick rätt så bra. Efter körlektionen tvingade carro mig att komma och hålla sandra sällskap hos frisören. Men sen så drog carro, så fick sitta där helt lonley. haha. Men sandra blev iaf asfin i håret! Joinade sandra till luleå sen, hon skulle fotograferas åde. blev gode bra bilder! Efter fotograferingen blev det att äta på max, dock tog det typ 45 min innan vi fick maten ahah. Men for hem efter det, sen vid halv 9 kom sandra och hämtade mig. for till fredrik och skulle hämta carros mobilladdare, men slutade med att vi drog och hämta carro och blev där hela kvällen ist.

Och nu sitter jag här redo för att gå och sova snart, well godnight !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0