24 juni.

Igår så var jag med jennie, vi gjorde världens fail när vi cyklade, vilket resulterade med att jennie ramla med sin cykel, alla våra saker flög och en dricka sprängdes. Sen kom tommy till mig, såg jönsson ligan sen drog vi till han. och så kom ekbäck dit oxå, vi såg någon film. haha. sen skulle vi spela monopol, men ehja, så blev det inte. men sen for vi till mig, och såg film, NÅGON FÖRVÅNNNAAAD? Vid 12 drog jennie hem och vid halv 2 drog ekbäck, sen sov tommy hära. I morse blev vi vääckta av fredrik och robert som stog utanför mitt fönster med faten, aja, sen steg vi väll upp någon gång och typ åt frukost. sen kom sandra och var social ett tag. efter det drog tommy och sen åt jag och sandra glass sen drog hon.

Ikväll vid 7 tiden ska jag på bröllopsmiddag med familjen. Mamma och pappa har varit gifta i 14 år, dock var dom det i måndags men då var inte pappa hemma så det blir att fira den idag.

Idag kommer carro hem! :D såå blir att vara med henne och sandra ikväll, kanske på alder. får se vad som händer.

Imrn ska jag, jennie och familjen till arvidsjaur och fira midsommar osv. så sover där tilll söndag, men tar med mig dator och internet, haha. ´hej data nörd. ehjo.



Kommentarer
Postat av: Carro

ÄR HEMMA NU ;) haha

2010-06-24 @ 18:45:57
URL: http://caaaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0