6 juni.

Igår så var jag och sandra och fota när mikaela red, sen hämta en parfym osv. Sen drog jag till carro, typ chillade, hehe. Men sen så drog jag hem, duschade åde, sen fixa mig och allt det där. När jag var klar så hade sandra och carro typ inte äns börjat, eller jo men långt ifrån klar. Men tog majken och cyklade till carro, var där ett tag sen drog vi till konsum svea. sen till fredrik. Var där hela kvälleen. hahahah! omg. galen kväääll.

Men idag så har jag typ sovit, eller blivit väckt när sandra upptäckte att någon tattarunge tagit hennes cykel. Menmen, sen somnade jag om, haha. Var inte allt för social med fredrik, johan och matte. Men whaateeevvaa.
Nej. jo. a. fast ne.
Men idag ska jag kanske vara med jennie, beror väll på antar jag.
Nu kommer det massa bilder, enjoooy!

  

  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0