en gång schteek, alltid schteek.

Dagen har typ bestått av att jag har sovit. vaknade vid 10, somnade vid 12, sen vaknade jag typ 1 eller 2, sen somnade jag igen efter ett tag och sov till typ 7. men sen kom sadnra och hämtade mig. Var hos sandra en kort stund sen vid halv 10 droig vi till godis arenan och hyrde film. Blev två skräckisar. Planen var att carro skulle följa med till sandra, så vi for omkring i stan bara för att fördriva tiden. Efter att vi kört i stan 123332 varv så for vi till alder. det var inte en levande själ på alder. så då drog vi till daniel och såg en film dära. Eller jag drog till carro och hämtade henne och lollo. sen for vi till daniel och fortsatte se filmen. sen drog vi till sandra. åså drog vi ut till bryggan och satt där och chillerade. När vi var lite halvt död av alla myggor som tog en smakbit av oss så gick vi in och hade picknick i sandras nya säääng. Och nu ligger dom ihopträngda och ser film medans jag sitter på en stol helt mobbat som en ett jävla r-tard.

Ska snart sova i think!

Cya later.

hej det ser ut som att jag inte har nå hår.


Scchteeeeekare! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0