you deserve better

Jag har varit supergullig och varit och hyrt film och köpte b&j till min syster, eftersom det är slut mellan henne och tim. Dom flesta som har dom på facebook är det väll ingen nyhet för. Men det är iaf slut mellan dom, så då kilade jag ner till kioskpiraten.Fick jennie med mig som sällskap eftersom hon skulle köpa hårfärg. Haha, men tiden rann iväg super fort eftersom vi satt och pratade om massa ganska länge.
Sen när jag kom hem så var katarina här, så hon joinade oss och såg film.
Nu drog katten, och nu blir det att se film nummer två! :D


Kommentarer
Postat av: Carro

HAHA BILDEN !! , saknar dig GULLUNGE :(<3

2010-06-19 @ 12:40:31
URL: http://caaaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0