(=

Phenias och ferb maraton sket sig, för vi somnade gaanska tidigt. sen vaknade vi igen vid 12. Drog till mig för att hämta pengar, sen gick vi till ica. Men precis när vi ska betala kommer vi på att jag aldrig tog pengarna hos mig så då fick vi lämna ica och gå hem till mig. sen tbx till ica, köpte hårfärg. Efter det gick vi till solariumet och solade 20 min.
Sen så följde jag sanna till stallet och red ut med glory, och hon magnum.
Red barbacka, gick ju bra i början. Men sen, hahahaha! glory drog iväg i galopp, först flög täcket av henne, sen höll jag verkligen på att flyga! haha, shiiiet. men aa, satt kvar iaf. men dock fick sanna sitta av och ta upp täcket, så blev att rida hem med ett täcke på halsen, kan inte sett normalt ut.
ATM. så har jag precis tvättat ut färgen, sen ska jag hem vid 9. och mest troligt kommer jennie vid 11 och sover hos mig eller nått.
- tjjaao.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0