största fobier.

Jag har kommit på mina största fobier. och det är Spindlar, Höjder , och övervåningen när jag är ensam hemma. Jag vet att det sista låter helt jävla sjukt, men när jag är ensam hemma så går jag aldrig upp och ser på tv eller nå. Håller mig alltid nere, hatar att vara där när ingen annan är hemma. sjukt äckligt, jag klarara verkligen inte av det.
Iaf, jennie ligger och sover så fick nyss tvinga mig upp till saras rum helt själv för att hämta en sak. försökte få med mig jennie upp men det gick inte så bra. Var nere igen på 3.5 sekunder typ.
Nu är planen att borsta tänderna och gå och sova. hade velat läsa lite men tror att boken är hos jennie. Tror ändå jag överlever , är väldigt trött så. tidigare gjorde jag ansiktsmask och allt sånt. Gode mycket bättre min hy känns. Näe, nu ska jag göra mig redo för sängen!
Höööööres.


Gammal bild och bildbrist är ju alltid roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0