malinininininini funderar.

Är hos jennie nu.
Och för den som undrar kliar det på jennies mage, hoppas ni hade plats över i dagboken.
Jag är lite oroad just nu. hahah eller wtf , fel ordval. men dock borde man säga oroad när man inte är road men det låter ju ändå helt stört eftersom det har en annan betydelse. så med andra ord, jag har inget att göra så df får ni lära er  lite språååk.

SVENSKA :
Vi har käkat tåfflor ( våfflor/vofflor) det var gott. under tiden vi käkade så såg vi på greys, det var bra. och jag vet att det här låter som en utvärdering, men whatever.

NORSKA :
Vi har Kakata tåfflor (vafler / vofflor) det var bra. mens vi spiste, så vi den grå, det var bra. og jeg vet at dette høres ut som en evaluering, men uansett.

FINSKA:
Olemme Kakata tåfflor (vohvelit / vofflor) se oli hyvä. kun söimme, pidimme Grays, se oli hyvä. ja tiedän, että tämä kuulostaa arviointia, mutta mitä tahansa

hahaha. nej helt seriöst tror jag inte att någon här vill lära sig norska och finska. HEHE. nej jag har inget liv, och jag har faktiskt inga planer på att skaffa ett heller.
sitter och tänker på en sak. försökte nyss förklara för jennie, men gav fort upp. så borde inte försöka här heller.
nej nu mannar ska jag borsta gaddarna sen lääääsa.
hade najs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0