(:

Thank god! mitt vanliga internet kom tillbaka när jag startade om datorn.
Men iallafall, nyss duschat. Före det var jag i stallet, red ut och plumsade gick super bra. för den som vill läsa lite mer om hur det gick osv klickar här . Funderar på att göra en ansiktsmask, sen slå på en film och sova eller något. men det känns som att det är för tidigt för att sova iaf eftersom klockan är halv 9. Men ansiktsmask blire iaf! kanske väntar tills sara kommer hem så får hon joina mig.

haha, jag är nog helt sjuk.
Vi har inga prov eller läxor typ, så plugga blir bara svårt. men jag vill plugga! det är inge roligt att plugga när det är hur länge som helt kvar, men när det ligger under press är det roligare. jag vet att jag låter helt crazy, men när vi har massor med läxor / prov så är man ju som pressad till att göra det. och jag vill känna pressen!
Herregud, känner verkligen inte igen mig själv! förut var jag typ anti mot att plugga och städa, nu vill jag göra sånt. jag måste nog fått en rejäl sten i skallen.


EH oj. skrev det här för ett tag sen , glömde publicera.men det jag skrev då var iaf aktuellt för ett tag sen!
nu- film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0