-

Haha, seriöst. Jag brukar inte sova så länge egentligen. eller jo, men inte när jag redan vaknat och suttit vid datorn.Somnade typ 15 efter jag bloggade förra gången och sov till typ nyss. Eller, mamma ringde och väckte mig vid ett, sen jennie vid 2 haha.

Jag funderar starkt på att slänga ut en säng. Jag har ju två som är brevid varandra. men har en tanke på att slänga ut den ena, eftersom den bara glider iväg. och jag sover bara på en säng. Oftast iaf. plus att jag har så litet rum, och får ju mkt mer plats om jag tar ut den ena.Aja, får fortsätta filosofera om det.


Kommentarer
Postat av: Sandra

jo de löser vi ;)) Skulle du ha en spotify invite ? ;)

2010-05-23 @ 16:18:26
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0