16 maj- grattis mig :D

Blev inget vanligt firande dvs. bli väckt med en sång och få presenter.
Blev istället väckt av min moppe som kom inkörandes! Sen fick jag en tårta som är formad som 15. Plus att jag fick kläder av sara, en dator av mamma och pappa ( den har kommit nu :D:D:D) moppen och en datorväska. Min dator är typ älskad , hah! den är röd och stor, en samsung r780.

Igår så gjorde ju jag och jennie blonda slinger, haha. Är helt orange typ överallt, iaf där bak. Menmen, man lär sig av sina misstag. jennie sov här från igår till idag, och hon sover nu oxå. Dock förstår jag inte hur hon kan sova eftersom jag lyssnar på väldigt hög musik. Mamma och pappa var hos grannen, och dom hörde min musik. Dom var dock ute och jag hade fönstret öppet, men ändå.

Idag så var det en myra på golvet i mitt rum, och jag hatar verkligen kryp. Hällde ut massa socker på golvet, så att den skulle komma dit, men nej det gjorde den inte. Så då började jag misstänka att det var en spindel. så sprang upp till tim så fick han komma och ta bort den. Och det var tydligen en bagge, usch. Är verkligen anti mot kryp.

Nu ska jag bädda min säng, eller först ska jag få ut jennie från den. Sen ska jag duscha, och efter det ska jag och jennie fixa min tårta och sen vid 5 kommer det folk och fikar. Så får se vad vi mer hittar på. :)







Kommentarer
Postat av: Pia

grattis! :D

2010-05-16 @ 20:37:23
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0