23 maj.

Vaknade av att jennie och fralla typ gick hem. haha känner mig lämnad x( men aja.
Igår så hade jag ju körlektion, gick rätt så bra! sen så for jag till brk och var social med sandra och carro! plus att jag fota när sandra red. Fick skjuts hem av carro oxå. Senare på kvällen kom först fralla, och sen kom jennie efter ett tag. Vi hyrde film och såg den, men den laggade asmkt. Efter filmen gjorde vi absolut ingenting typ. haha, men jaa.

Idag kommer jonte till boden,får se om jag orkar vara med han och jennie. ;-b

  

  

  

  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Foffisen <3 han var så mkt finare i dag! Dock Snabb framridningen, då de var massa sena strykningar framför xD btw ja snor bilderna;))

2010-05-23 @ 11:20:20
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0