30 maj.

Har precis ätiti middag med sara, gottgott. Just nu sitter jag och väntar på ett jennie ska komma, har hyrt 2 filmer så blir att se dom! Idag har jag varit med carro till 4 kanske? såg film och typ sov. Sen kom sara och hämta mig, for och lämna tbx filmerna jag s&c hyrde igår. Sen for vi en sväng till tim för sara ville säga hejdå eftersom dom far till turiket ikväll. Blev att stanna där ett tag och spela wii med jack, joel och patrik.

Igår när vi kommit hem från älvsbyn åde kom sandra och hämta mig och carro, så hyrde vi 3 filmer. Började se en , men då fick jag en snilleblixt att vi skulle dra ut. så vi drog ut till tg, och sökte ett hus. sen när vi väl hittat huset så var dom i luleå, elakt ehjo! Men aja, skämmde ut mig rätt så mkt oxå, men det är en annan historia.

Idag måste jag träna på en pjäs eftersom jag ska kunna den utantill imrn, hehe lyckat näe.

Aja, häjdå.

h a p p y f a c e .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0