31 maj.

Har inte haft en vanlig lektion idag, först biologi och så såg vi fiilm. Sen tyska och då spela vi fotboll, så drog till stan med jennie och flisan och käkade på dagoberts. Sen svenskan så filmade vi en pjäs,eller jag och jennie spelade upp en pjäs och läraren filmade. Flisan banga så jag och jennie fick vara 2 roller, haha.Men aja, det gick asbra! eller nästan.

Sen slutade jag, körde hem jennie. haha, lite sepe. Men sen vid 3 så drog jag och jennie till alder och steekte. var inte mkt folk där, först 3 killar, men dom drog. Sen kom typ 8 pers och gick och fiska, sen var det ingen mer än mig och jennie. haha, blev flaskpost oxå, så den som hittar flaskan blir rik eftersom jennie stoppa i en slant i flaskan. haha.

Aja, sen for vi hem åde, for till stallet. Fyllde hö, sen drog jag hem. Ingen ork till att rida och det var redan mockat.


HAHA SEXIIIIGT.






haha, bildbevis på att jag doppa fötterna, typ stolt.. haha.
Och ja, det är jobbigt att rotera.


orkar-inte-rotera.

Men det var allt för mig, ska städa upp lite i mitt rum, sen kommer jennie och fralla och ser film!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0