7 maj.

Sitter här nu med en fågel på axeln och en riktigt äcklig lukt i rummet. köpte en waunder baum, och den luktar förjävligt äckligt. och smart som jag var öppnade jag hela.
Sen upptäcke jag att mitt hår känns som svinto, utan att överdriva. eller iaf topparna på vänster sida. förstår inte vad som hänt med det eftersom det inte var så igår. men aja, får väll hoppas på att det blir bättre. om inte, så snaggar jag mig.
Skolan var inte allt för jobbig, först matte lektion sen idrott. skulle jogga, men jag och jennie tog majken och majkan. sen drog vi till jennies farmor och fikade bulla. gottgott.
Nej, nu ska jag sova 30 min , sen fara på moppegrejjen, teori lektionerna börjar idag vid halv 4. Jag lovar att jag kommer försova mig, haha. så kanske inte ska sova, men någonting ska jag iaf göra.

Lång text, lite info.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0