i suuuck.

Jag suger.
Allt jag gör nu på senaste tiden skjuter jag upp. Verkligen till sista sekund.
Moppe teori har jag inte pluggat på flera dagar, skulle behöva kortet nu.
Biologi provet skulle jag gjort för länge sen eller det ska vara inne imrn, men har inte äns börjat.
Hk provet har vi imrn oxå, har kollat på frågorna, och pluggat lite hos sandra.
Min hjärna och min ork har tagit sommarlov någon vecka för tidigt.
Inte bra. Nu ska jag lämna datorn och logga ut helt och försöka få in lite hk saker i skallen, och göra biologi provet.
Godnaaat!


Kommentarer
Postat av: sannaa

HAHAHHAHAHAHHAHAHAA JA DET ÄR FAN DET !! hahaha nu vet du vars den är iallafall ;)

2010-05-26 @ 00:26:23
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0