Owwh!


Min kamera funkar, nästan som den ska.
Dock är den väääldigt udda just nu, måste ta ut batteriet för att ha den avstängd för annars börjar den pipa och blinka error. Och för att fota måste jag slå igång bilderna för annars går det inte att få på den. Den är störd men bara jag har en kamera ju! dock har jag ju nikkeboy, men han är ju ingen man går omkring och har i väskan.

Är iaf hemma från skolan nu, hade en väääldigt underhållande lektion. Ritade rutor på ett a4, underhållande ehjo.
Var på stan med jennie och flisan ett tag innan.
Nae.
Det här var ju inte så underhållande att läsa, nu ska jag ta reda på när jag börjar igen. TJAARÅÅÅ.






ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0