rubriker in my heart.

Jag och Jennie skulle ju som sagt var hurtiga och dra ut och springa sen promenad. Vi sprang ett varv, med flera omständigheter sen drog vi till jennie och krattade en gård ist. Fick 100 kroner för det. haha, sen kan våran gårdkrattning möjligtvis ha spårat lite eftersom det slutade med att vi hoppade säck runt i hela trädgården. ahaha, lite fail åså.

 men sen for vi till mig och hämta lite saker. sen tbx hit och såg Desperate housewifes och cougar town. Ska sova här eftersom vi typ börjar halv 1 imrn. Chill, jaao. Har även tvingat jennie att plugga asmkt matte. tror nästan bruden börjar förstå lite. men med mig som lärare blir man ju inte förvånad =)

 Ska nog göra precis som jennie gör nu, dvs - läsa en bok. måste göra det till någon läxa. haha, shiet vad jag pladdrar på. vad jag försöker säga är att jag ska sova nu, eller läsa en bok , sen sova.

så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0