sur.

Är förövrigt extremt sur just nu.
Fick en "iphone" av morfar som han köpt i kina till sig själv. Men då ville inte han ha den så jag fick den. Perfekt tänkte jag ju då. Men tror ni den funkar? nej. eller jo, den funkar men det står sätt i sim kort när det är i. den funkade normalt ett tag i början, ungefär dom första 5 minuterna. Tim sitter och försöker fixa den typ så hoppas den funkar när han är klar.

Aja, har iaf fått massa pengar, och typ halsband och spa grejor och sånt.
Är jävligt glad att jag fått min dator, eftersom min andra typ slutar funka, eller den stänger av ganska ofta utan anledning.









Kommentarer
Postat av: Sandra

IPHONE <333 Min funkar perfrekt, haha nästan ;D

2010-05-16 @ 21:54:16
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/
Postat av: estling

JAG ÄLSKAR KINA!

2010-05-16 @ 21:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0