10 November.

Heeellu.

Skolan först, den var ganska simpeeel och vanlig, alltså inge speciellt.

Sen kom sandra och hennes crew och hämtade mig så for vi omkring överallt och ingenstans ett tag. Efter det drog vi till carro och hämtade 5 säckar med bukrar och pantade det så vi fick money till bensin. Men sen släppte hon av mig och sanna på coop, så var vi där ett tag. Chillerade på staan och gjorde lite busiga saker.. ;) haha.
men sen kom th och hämtade oss, så for vi till pontus, så for vi ut och sladda en sväng och sen överallt och ingenstans som vanligt. Sen dåå? For vi till heden basen och skulle sladda, så vare en bil där, som inte hade nå bensin. så fick vi fara till morat och hämta en boxeringslina, sen boxera dom till bodsvedjaaan. Och sen for jag hem. Juste vi körde sara och tim till sävast oxå.

Tänkte stanna hemma och plugga hela dagen idag, det gick väl åt pipan..? åhh less på att jag inte tar tag i saker. Men ska börja skärpa mig rejält nu, på riktigt alltså.

Har utvecklingssamtal på fredag, vill nog inte ens veta vad dom kommer säga...

Snodde lite bilder av carrooo ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0