28 November.

Heey

Kom nyss hem från amanda. Var där med sanna, carro,amanda, tobbe pontus och rune. Vi gjorde inte så mkt, jag låg och krama en kudde för har sååå jävla ont i magen. Men jaa, idag sov jag typ till ett, sen har jag bara chillat. Ska strax sätta igång med plugg och städningen.

Igår så for jag sandra sanna carro till amanda och var där. Sen kom ek, mia, malin,micke och robbe. Var hos amanda ett bra tag, sen gick vi till stan, jag och amanda var social med sandra och carro som skulle till krogen. Sen gick jag och ammeee till foppa och var där med sandra, lina, pontus och foppa. sen kom mamma och hämta mig och amanda :)

Nu kommer det en liten bildbomb!



























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0