6 November,

Godmorgon :)

Sitter hos mormor och morfar nu, ovanligt va? är typ aldirg i våran stuga, mkt bättre här.

Men igår så körde jag lite bil, med sommardäck haha. men det gick faktiskt jätte bra! sen åt vi middag och det, gottgott. Och efter det blev det bara film chill med sara och tim hela kvällen. somnade dock vid 10, sen vaknade jag vid 12, var uppe till två och somnade typ då.

Idag vaknade jag typ 12, eller nej först typ halv elva för jag blev väckt :)

Sen vet jag inte vad vi hittar på idag. Pappa och morfar har tagit fram skotern nu, hihih.

men nu ska jag nog ta en pn eller se tv, pöss !:)




Egon :) som mormor och morfar är hundvakt till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0