Tidsfördriv.

VAD HETER DU: Annica Malin Johansson
KALLAS: Mallan,mallej, kioskmongo, eller vad dom andra nu kallr mig..
VAD HAR DU GJORT IDAG: vaknat, och åkt till praktiken
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Praktik, stallet, sovaaaa
VAD VILL DU HELST HA NU: Sömn och pengar!
VAR ÄR DU NU: I datasalen
SAKNAR DU NÅGON NU: Atm - nej, annars joo
RÖKER DU: Nepp
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: En hårfärg av caroline ;)
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Ingeen aning, tar helgen som den kommer!
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Svart och rosa.
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Yeep.
VEM PRATADE DU MED SENAST: Ingvar
VAD PRATADE NI OM: Om min uppgift.
VAD GÖR DU JUST NU: skriver den här?.
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Don't know.
ÄR DU BLYG: Inte det minsta.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 25 i 8.
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Braa tag sen.
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: ingeeen aning.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Jo.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Neej.
HAR DU GLASÖGON: Jies.
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT:  sannas mat..
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Cougar town.
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Heej vad gör du =D? av caroline.
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: hah jadu.
HUR SVARAR DU I TELEFON: typ, heeej, tjobreee,hallå, eller hej det är malin. Beror på vem som ringer :)
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Vara med mina underbara vänner!
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Ögon,håret,kroppen, osv!
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? maagen, träningsverk.
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Det jag först lägger märke till haha :)
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? 2010, träffat massa nytt folk osv!
VAD KÖPTE DU SENAST?  mat.
BRUKAR DU KOMMA I TID? För det mesta.
HUR KÄNNER DU DIG NU? toppen!
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart.
KAN DU LAGA MAT? Nog kan jag, men om det smakar är en annan fråga.
VAD PLUGGAR DU? Det jag behöver plugga på ;D
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Jies.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? En coca cola!

Kommentarer
Postat av: sannaa

palla dissa min matlagning din tönt... DJUPT SÅRAD brb fälla en tår..

2010-11-24 @ 13:44:39
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0