10 oktober.

Hejhej.

Några dagar sen jag skrev.
Men okej.
Torsdag - skola, sen stallet. red ett kort pass på ridbanan. Plus att jag spårade med sanna oxå. Ganska mkt. Haha. ja, ska väl inte säga vad vi egentligen gjorde. men en sak är säker, barn är farliga. Dom var snälla till en början, men sen.. Herregud. vi fick muta dom med godis för att få tillbaka våra saker, dom slet i sannas hår, sparka bollar på oss. Malin ♥ barn = nononono!

Fredag - Skola då, sen for jag till sanna och var där ett tag.Efter det for jag sanna och pontus till carro. så det blev vi, plus amanda,amanda,viktor, och vickan. Var där ett tag, sen for vi till kusån. och där var vi kanske max en timme ? sen for jag och sanna till statoil. Åt lite mat, sen lyckades jag fixa gratis skjuts av en taxi, RUUUUT. haha! så jäkla klockrent med rut. Inte många som förstår men. Aja, efter statoil så for vi till berkan, dock var inte dom hemma då så jag och sanna satt och hade allsång på plattan ett tag. Men sen kom berkan, kabbe koffe och pontus så då var vi hos berkan typ 15 min? sen for jag hem.

Lördag - Var med jennie först. Vi lagade Tacos, gottgott. Före det var i nästan bodens alla affärer och pantade burkar. och en sak är säker, jag handlar inte på coop konsum mera, nono. Sen fixade jag mig osv, och for till amanda. Sen hämtade jag sanna oxå. Var hos amanda, det var rätt så chill! Men sen efter ett tag så gick jag och sanna till statoil och träffade hannes. sen skulle han käka så vi följde med han på rönnbäcks. Men ja, sen gick jag och sanna och bad en stund, HAHA. Och spårade med extremt dåliga skämt. Men till slut så kom berkans kusin och körde oss till buddbyn. Var där kanske 10 min, klev inte ens ut från bilen, haha.Aya, sen for vi till mig, alltså jag och sanna. Eh, sanna skulle laga mat. Så det blev svampomelett. Ehja, det såg inte gott ut, och det smakade inte allt för gott heller. Säger bara en sak, tur hon inte går hr.  Aja, sen kom pontus med dyken. Fick åka epa en sväng.. :D ja sen gick jag och la mig.

Sannas svampomelett, lika god som den ser ut.

Söndag - Vaknade vid typ halv 1, sen for jag till björns med sandra. Fotade när hon red Foffen och kolya. Frös även ihjäl på trippen. Sen så gick en propp i stallet så min bästa vän elementet funkade inte, det sög. så frös ännu mer jajo. Men sen for vi till mig och hämtade kläder och efter dte vidare till kioskpiraten och hyra film! Så det blev myskväll i björns med sandra. Dock så såg jag inte filmen, sov typ hela, utan att sandra märkte det, YEEEY. men haha, sne när vi skulle ge hästarna kväll så var ju sandra helt livrädd. haha stackarn ska inte se på skräckfilmer. Men aja, sen när jag kom hem så var jag duktig nog och ramlade ner för trappen. Har extremt ont i armen och ryggen nu..


Hähähä, gulliiigt.



Haha. men nu har jag finally en tak lampa så nu ser jag mitt golv. Eller nej föresten det gör jag ju inte, för det är fullt i saker.
Aja, Långt inlägg här nu. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0