18 Oktober.

Hellu.

Igår kom sanna över så lagade vi krubb, eller ja även kallt afrika. Men tur vi hade antarktis, annars hade det slutat illla.. Men aja, sen for vi till stallet och mockade osv, sen hem till mig så kom Robert, koffe, berkan, andre, tim, pontus, op, och th. Vi gjorde inte så mycket, typ chilleradeee. Eller, ahahahah jag och pontus roade oss iaf! Sen var det super nära att jag fick köra DYKen, hade nycklar och allt, men neeeii. Hähähä. Men aja, sen pressade jag,sanna,berkan,andre,pontus, th och koffe in oss i Pontus kapade epa, haha.. ooch jag som tyckte det var trångt med 5 pers i lördags, ahha men det gick !

Aja, sen körde dom hem mig. Haha, asså jag somnade vid 10 på kvällen, sen for jag inte till skolan för min mage tog livet av mig. så somnade om och sov till 1, hej jag sover länge, ohyees. Blev typ 15 timmar sååå.


I miss us..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0