21 oktober.

Nu är jag så äckligt less på min lånedator.Den lever sitta egna liv, och gör precis hur den vill ! Åh vill ha min dator nu tack! Den har varit borta typ 1000 år, miss u darling !

Aja, idag så hade vi HK prov, och mest troligen behåller jag mitt vg i hk om jag fick vg på provet. Och provet verkade gå bra så vi ser ju :D

Färgade inte håret igår, så ska göra det idag istället. Blir mörkt nu, less på min okända hårfärg.

Planerna för dagen är stallet, plugga, städa och färga håret. Kul jul. Åhh, maatte prov imrn, kommer inte gå så bra eftersom jag glömt bort ganska mkt. prov på allt vi gjort hela terminen..

Jag har extremt med bildtorka, fotar typ ingenting. Och med min vanliga telefon fotar jag typ aldrig för det är så jobbigt att flytta över bilderna till datorn osv. Sen så min systemkamera är inte använd på typ hundra år, så den är väl dränkt i sitt egna damm.. stackars nikkebooy ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0