22oktober.

Eller det är ju egentligen 23, men det blir så krånligt så det får vara 22a.

Nu är jag glaaad, min älskade dator har kommit tillbaka. Alla filmer, alla bilder, hela datorn! hade glömt bort hur mycket jag faktiskt älskade min darling. Åhh, hejdå lånedator heeej min dator! :D hähä. dock är tangentbordet mkt bättre på andra datorn, men det kan inte hjälpas.

Aja, idag då.
Skola, gjorde ett matteprov, med lite tur firrade jag ett vg. Men jaa, med lite tur. så vi får väl se.
Sen for jag hem till svensson och räddade invalida sanna. Var där ett tag sen åkteee vi epaa till mig, sen vidare till amanda. Eftersom epan inte var så stor fick jag hänga med huvudet utanför fönstret, just i det tillfället kännde jag mig som en hund.

Men sen när vi kom till amanda gick jag och sanziro till statoil och skulle köpa cola, kan säga att vägen dit tog exteemt lång tid. Och eftersom jag var så snäll tog jag en av sannas krycka och låtsades vara halt, hennes kommentar " ta en kryckjävel så slipper jag vara den ända som ser helt dum ut" Sagt och gjort, men kan säga att jag måste träna på att fejka att vara halt.

Men aja, sen långa prommenixen tillbaka till amanda, hos amanda roade vi oss med piercingar. Amanda och carro gjorde hål i läppen, och jag i örat. Fifan vad ont det gjorde, och upptäckte för inte allt för länge sen att mitt hål blev extremt snett. hähähä.

Men sen så beställde vi pizza och tjockade oss med det, och sen vid 11 typ så for vi till pontus och tobbe och hjälpte dom slipa DYKen. Hähäh, jag var ju extremt grympå det där. Men sen så var vi mest osynliga små diskreta b-rudar. Juste två polis bilar kom ju dit oxå för larmet gick så dom trodde det var inbrottstjuvar, haha fail.

Ja, det var väl  lite kort om dagen. eller nejfan, det blev ganska långt.whatever :)


Owwwwwh, ny dator - old bilder ! Måste tömma den andra datorn någongång, det lääät väldigt jobbigt vaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0