31 oktober.

Glömmer helt enkelt bort att blogga.

Men iaf hejhej, varit hos knocken typ hela kvällen, eller ja på statoil och i cjp/pjc/cpj -Haha, kommer inte ihåg vad regnummret var, men vi har iallafall roat oss ganskaaaaa bra, eller hur sanna ;)?

Jaaa men kanske lite mer detaljerat.

Sov hos amanda till idag , sen for jag och berkan sanna och th ut en sväng. sen fixade jag mig och sånt, sen for jag och sanna till rebecka där sara, lisa, kajsa, katti, helena och rebecka var. Vid 9 fick vi skjuts till knocken, så gick jag,sanna, pontus, viktor och jocke till max. Sen kom carro amanda och frida till max oxå, så var vi där ett tag. Sen så for vi tillbaka till knocken, och var där nästan hela kvällen. åså blev det mat på statoil oxå, så ehja, det var väll allt. Har farligt fula bilder på mobilen, haha...

Men ska nog sova, klockan är ju ändå 10 i 3, eller 10 i 4. har inte fattat det där med sommar och vinter tid ännu, men aja, godnatt !
Bilderr från idag kommer ngn annan gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0