12 september.

hejhej!

Nu har vi nyss käkat middag och snart ska vi börja packa in sakerna i bilen och efter det rullar vi neråt mot lilla b-town. Idag har jag bakat någon kaka och kola kakor, men det blev ju tydligen misslyckat. Aja, sen for jag sara tim och morfar ut och skulle fiska. men vi var inge länge, för det nappade inte så vi gav upp och for tillbaka.

Vad har mer hänt? Min dator har gått sönder, eller det gjorde den i fredags i bilen när jag skulle se film. Men idag ska vi tömma den och sen ska vi skicka in den imorogon. Rip min darling. Men pappa skulle fixa någon annan dator som jag kan ha tills vidare, för det tar tydligen ca 2 veckor.

Idag fick jag min lön från mitt "jobb" hihi. det var awesome :D ska nog komma upp hit fler gånger och jobba åt mormor och morfar, haha typ varje helge eller så. heheh nej men ja.

Om tre eller fyra veckor tror jag det var så ska caroline och alexandra följa med hit upp, awesome.
Och snart kommer snön, då blire skooooteeer ;>

Neeey men kanske hjälpa mami med att göra nå, sen börja packa in allt i bilen, låter great. sen äre bara en 4 timmars bilresa med ett headset som jag inte kan använda eftersom jag har för små öron, surt jajo.

Aja, CU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0