14 septmber.

Hålloj.

Sitter här och tycker synd om mig själv eftersom min dator är på lagning så har ingen egen nu, känns helt fel. men hade mammas i förrgår och nu har jag den stationära. men när pappa kommer hem idag så skulle jag få en att ha medans min är på lagning.
Aja, nog prat om datorer.
Igår for jag till frissan och klippte mig, blev lite kort men annars är jag nöjd. sen färgade sandra mitt hår senare på kvällen, blev lite mörkt. Sviker det röda extremt fläckiga håret. juste var och tränade med jennie igår oxå, hej träningsverk haha!

Ja men annars har det inte hänt så mycket, idag var det skola som vanligt. vaknade faktiskt extremt tidigt för att vara mig. Brukar vakna 8 eller 10 över, så brukar få stressa. men idag vaknade jag typ halv 8. HEJ JAG BRYR MIG? ehnae. Jaja, ska till stallet idag, sen plugga. Har prov imrn, råkade glömma ( läs förtränga) bort det men ja det är inte så super stort så.

Ajaa, eftersom jag lider av en dator, så lider jag även med bildbrist.

men C U  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0