16 September.

Hallööj.

For inte till orienteringen idag, eftersom 1. jag kan inte läsa en karta. 2. Jennie for inte dit, och man har ju redan skrivit på vem man ska orientera med. 3. förjävligt skönt med sovmorgon.  Men har städat lite i huset så att mamma inte ska bli sur på mig. Sen har jag pratat med min lärare oxå. Men iaf, har typ packat klart, sen vid 2 ska jag och jennie rulla iväg med moppen till niemisel.Eller nej, först till skogså och möta upp danne, han måste lixom gudia oss till niemisel. Men ja, blir ju där hela dagen och kvällen med klassen! awesome :) Kommer hem imrn vid 8 tiden skulle jag tro, alltså på morgonen. Men det blir nog ändå bra! inte för att jag tror så många kommer sova, inte om jag får bestämma ;)

Aja, tim är här så har precis ätit lunch ala tim. Korv och makaroner, hah. men ska nog skutta in i duschen nurå, cu!


Kommentarer
Postat av: Caarro

hHAHAHAHA SEXIG BILD !!!! <3<333<33

2010-09-16 @ 17:36:34
URL: http://caaaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0