17 September.

långt inlägg på G !
Jag.har.ont.och.jag.är.sjuk.helt.underbart.

Ehja, vad kan man säga om gårdagen?
Körde moppe med jennie till niemisel. Började med att vi for fel väg ungefär en mil. Sen mötte vi upp danne så for vi till linus och hämtade han.
 Sen smartass danne och smartass linus tog en "genväg" som råkade vara på en lerig väg i en skog. Min moppe (och jag) är nog lite för stadsbo för att köra omkring i skogen upptäckte vi, den hårda vägen. Kraschade med moppen två gånger, på mindre än 1 kilometer. Det var fett fail. Men ja, vi överlevde, men har dock väldigt ont i hela höger sida, speciellt armen. Yamina ( moppen) överlevde oxå helt fint, bara några skråmor, och visserligen en lös kåpa, och det sitter gräs på hela höger sidan.
 Men sen for vi till emil och hämtade upp han, sen raka vägen till skolan i niemisel. Vi började med att käka middag, sen så skulle vi gå till en bastu. så då började vi gå. Vem fan bygger en bastu mitt ute i skogen? vi gick lixom först på en väg, sen gick vi över en äng, och efter dt följde vi massa småa stigar. Haha, aja. när vi var framme där så badade några i sjön, fifan vad kallt. Var badkruka för en gångs skull igår.Men sen fikade vi oxå, och bastade. Var där ett tag sen traskade vi tillbaka.
När vi var framme igen så spelade vi kort och tog det lugnt. Sen blev det fet jävla vattenkrig. Började med vattenballonger, slutade med hinkar. Fick seriöst 4-5 hinkar med vatten över mig! Dessutom var en hink fylld med tvål vatten, underbaaaart! men ja, vattenkriget spårade. Efter vattenkriget satt vi ute vid elden ett tag och myste på!
Sen senare mot kvällen tog jag en power nap, vilket jag verkligen inte skulle gjort. Vaknade av att jag hade mums mums i hela mitt hår, och hela pannan. Det var inte så freeessh. Och då jävlart blev jag sur, haha! men ja, efter att min ilska gått över så körde vi " jag har aldrig" och " sanning eller konka" . Sen gick jag och la mig igen, men blev väckt efter ett tag att vi skulle ut och grillaa, så tog en kopp kaffe och följde med. Men var inte där så välldans länge, var äckligt kallt så gick in och sov igen. Sen idag vid 6 tiden så började vi packa ihop alla våra saker, sen rullade vi hem. Och en sak är säkert, det var då jävligt kallt att köra 6 mil på en moppe. Men ja, vid kvart i 9 var jag hemma, så gick och la mig med två feta täcken och vaknade vid 1.
Eh oj, nu blev det jävligt långt.

Bilder kommer seeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0