19 September.

Hejhej!

I fredags var jag med jennie hela kvällen, vi såg idol och skenet bedrar med ben&jerry! haha. nej men ja, vi chillade bara allmänt mycket ! sen sov hon hos mig. Dock sov vi typ hela lördagen hih. Men ja,sen mot kvällen körde jag sandra till bion och tattade hennes moppe och gjorde några sakeer som behövdes fixas! Sen for jag och carro till amanda, var där en kortis sen gick vi vidare till robin. var inte där så länge, av vissa anledningar , hah! look at my horse my horse is amaaaaaaaaaaazing! ;) hahehe. Men ja, sen sov jag sandra, lollo och amanda hos amanda. sov på soffaan med sandra. sen på dagen köpte vi familjepizza! sen körde sandra hem mig. var hemma ett tag sen for jag och hjälpte sanna emot i stalllet, sen for vi och satte oss i en tunnel och dejtade varenda vattenpöl i boden. plus käk hos kerstiiiin, osv. haha, ehhehee känner mig fett sneeel hezt.
Aja, ska snart tatta saras moppe och sen hämta min jacka hos robin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0