21 September.

Hallihallå.

Hatar tisdagar, vi har så sjukt många lektioner, men kämpade mig igen den här dagen oxå! Vi har så sjukt mycket saker nu, imorogn har vi två so prov, ett engelska prov, matte läxa fredag, fysik prov nästa vecka, kärleksbrev till nästa vecka, Sen är det förmodligen mycket mer som jjag inte kommer ihåg just nu.
Är sjukt less på skolan, men det känns ändå som att vi började nyss, men vi har ju ändå haft skola i flera veckor.

Aja, idag ska jag plugga, sen vid 5 kommer mamma hem så då ska jag sara kanske tim och mamma fara till luleå en sväng. Sen ska jag till stallet, men det lär bli sent idag. aja, sen så ska jag och sara se p.s i love u, ganska komiskt. Imorgon på engleska provet ska vi kunna skriva om en kärlekshistoria från en film, och det ska sara oxå, men hon ska berätta om en istället. Så sara smsar " har du p.s i love u? måste se den för att kunna berätta om den" och jag hade redan bestäm att jag skulle ta den, så det passa ju perfeeekt!

Men men, annars då?
Välidigt förkyld, hostig och snuvig.

okej, nu måste jag lämna datorn och pressa mig själv med att plugga, underbaaaart  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0