22 September.

Hejhej.

Har nyss käkat lunch med syster, gottgott. Försov mig idag, vaknade 13 minuter innan so lektionen började, så blev stressa som en galning för att hinna. Men kom dit 5 minuter för sent, vi hade prov. Grupprov, gick ändå ganska bra. Sen slutade vi ju efter provet, och hade lunch efter det, och sen har vi en till so lektion. och där hade vi ett till prov, för högre betyg. Men kännde att jag inte skulle klara det, vill inte skriva ett prov med noll svar och bara mittt namn i hörnet. så lät bli, så var ledig från den lektionen så drog hem.

Ska snart börja städa mitt rum. Mår fett illa, eller ja ont i magen iaf. plus hosta. Sen ska jag ju till tandläkaren idag, underbart. men tandläkar tiden är när jag har engelska prov, vilket inte var det bästa.

Men ja, idag blir det stallet, plugg och städa rummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0