23 September.

tjosaaan.

Skolan kändes extrem kort, först svensk engelska då hade vi någon tävling, sen hk. Jag och jennie var g-ryym och maten blev faktiskt väldigt god! sen hade vi fysik, och då såg vi någon film och gjorde lite instuderingsfrågor. Och efter det so, och då planerade vi bara.

Idag måste jag verkligen plugga, gud vad jag tjatar om det. Men ska läsa igenom alla sidor vi ska ha i fysiken, sen ska jag göra matteläxorna eftersom jag inte gjorde det igår. plus plugga till provet, helt underbart. Sen ikväll ska jag kanske träna med jennie, det blir najs!

Men ja, nu sitter jag mest och tomskriver utan mening. så lika bra att sluta skriva ? ehjo,.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0