27 September.

Jag lider hårt just nu.
Jag satt vid dator och jennie låg och sov, så hörde jag någonting så jag gick och kollade vad jennie höll på med. Men det var inte jennie som höll på med något, hörde att det kom från mitt tag. Det lät precis som en råtta som gräver, om ni förstår hur jag menar? så har en rått ovanför mitt tak! är jätte rädd för råttor, usch i hateee them.

Men aja, idag har vi spela schack i skolan. Sen for jag och jennie och drog ett mullvadshäng. Sen mötte vi upp sandra och följde med henne att göra hål i öronen efter det for vi och fikade hos hennes gulligar mormor och morfar!:)

Men ja, jennie är på nedervåningen och jag påå övervåningen, socialt? ehnej!  så ska väl gå ner till b-ruden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0