i made it :D

Haha, jag lyckades fixa in smilisar, go mee! dock fick jag hjälp, men whateva!

Aja, for ut ett tag med jennie idag, hah, körde moppe så satt jennie i en kundvagn och höll i moppen och åkte omkring så. måste då säga att det var extremt vackert! haha! men ja, sen fotade vi en hel del oxå, och hade bara allmänt damp!

Men sen körde jag hem henne, sen for jag till stallet. Gjorde ingentign med Kanca, men ska dit imorgon. Har bytt från måndagar till tisdagar nu eftersom kanca ska vara lektion häst på måndagar!

Annars har jag som inte så mycket att berätta, har skrivit mitt kärleksbrev (Haha!) sen har jag inte rört dom andra böckerna, oups!  Nu ska jag väll försöka öppna engleska boken och sen dra mig vidare mot sängen, eller?

Aja, GN ppls!
















Fan vad gulliga bilder ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0