ingen vill ju åka i hans epa traaaaktor.

Häääi.

Sister och sjunger för mig själv "epa epa hela dan rulla rulla in mot stan" Den har fastnat i skallen, och HM vems fel kan det vara ? eh jo sannas! dock mitt oxå, eftersom jag medverkade och skrev låten haha.

Men ja, for till max med sanna,sandra och carro. så käkade dom åså pratade vi masssa och smed lite planer. Sen for vi ut på epaspan. Och efter det hem till carolinen och se på idol!

Just nu sitter jag och fryser som ett as. Ska strax sova, ska bara se klart filmen som jag ser just nu.

Ehja, det var allt från mallejjjj.


Kommentarer
Postat av: sannaa

EPA EPA HELA DAAAN RULLA RULLA IN MOT STAAAN!

åh så bra den är =D

EPAAAA <333333

2010-09-29 @ 16:31:22
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0