omg, no waaaai

Hallihallå.

Har nyss deep talkat med min familj, bad news.

Men ja, lite kort om dagen. For till luelå med mamma,sara och tim. Fick hem lite stuff! awesomeee, tack mammi :) Dock var det mest saker till stallet, som ridvantar, ridskor osv. men ett par vanliga skor, en tröja, ett hårspray och en halsduk åh massa skolsaker blev det oxå.

Sen efter att ha varit i luleå så käkade jag middag och for till stallet. Tömkörde kanca 20-25 minuter på ridbanan i regnet. Det gick ädnå rätt så bra, förutom när det kom en katt som jagade en groda, det var extremt farligt.Sen gav jag hästarna kväll och for hem.

Men ja, jag ska nog sova nu eller nå. är fett trött. men jaja, CYAA ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0