12 April.

Imorse blev det att uppvakta sara som fyller 18 idag! GRATTIS :D
Sen upp och sova en timme sen skola. Efter skolan for jag till Amanda, hon var dock inte där. Frågade vad hon gjorde och fick till svar att hon var på tvätten. Så jag var helt säker på att hon var nere i tvättstugan. Sen städade jag typ hela hennes lägenhet, och efter ett tag började jag undra hur lång tid det kunde ta att tvätta kläder. Så frågade igen vad hon gjorde, men det visade sig att hon var på kemtvätten med tobbe Hahah aja, hon fick ju en ren lägenhet iaf :)  Hon och pontus kom till amanda, så såg vi tv sen körde jag hem pontus och jag å amanda for hem till mig. vid 6 tiden kom hela släkten plus grannar och fikade och grattade sara. Spyr snart för är så mätt av allt fika. Jag och amanda for iväg en sväng senare, hämtade sune och stekte med han haha. Sen när vi kom hem var katti,pontus,tobbe och rune hos oss.Så var sociala med dom. Nu har alla dragit. Ska slå på någon serie, sen tagga nationella imrn. Goooodd luck. Råkade få ig på nationella i kemi..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0