5 April

Igår hann jag med att låsa in mina nycklar i rocky -igen. Sen en tripp till luleå, men någon mils omväg and so on. Så kom till luleå senare än beräknat, 15 min innan biltema stängde. Haha men vi hann in ;) Köpte bara lite småtjaffs. Från själva början åkte vi dit för att köpa en vindrutetorkare, eftersom min gick sönder. Haha ganska gulligt när det regnade så fick amanda sitta och hänga ut och torka rutan. Men kom hem utan vindruterotkare.. sen härjade vi omrking i boden citty, och halvvägs till nå fort haha..

Aja idaråå. ,Jennie ringer och väcker mig 6 över 8, stressade som fan och satt i rocky 12 över. Så kom faktiskt i tid hähä.sen hade vi iingen engelska, för läraren hade glömt bort oss. Så jag och jennie for omkring i stan and so on. Aja, efter skolan for jag hem tog en kort pn, sen åkte jag till amanda. For omrking ett tag, sen for vi och surra med op,marklund,högberg,rasmus och berkan. Sen kom sa na och hämtad mig ch amanda så for vi till brk. Känner verkligen inte igen mig där längre, inte hästarna heller för den delen. Efter vi varit i stallet for vi tre till mig och lyssnade på pappas prat om sean banan haha :) sen lite Dh, körde hem amanda eftere.

Nuy ska jag strax sova, yeyyyee !


Imrn kommer carro hem!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0