:)

Fortsätter med min vanliga helgrutin, häh.

Fredag - Snurrade omkring i rockan med amanda,tobbe och rune. sen dumpa vi dom hos sanna, och efter nå tag så riinger sanna å säger vi ska komma till björns. Så drog dit, däre var lite chill och roligt folk. Var där ett tag, sen for jag och lekte taxi åt halva boden. efter att vi varit där ett bra tag for jag och amanda hem till hon och sov.

Lördag - Fick en knasig ide att åka och bada på alder, men tur nog så hade inte isen smältit någonting. Hade väl frusit ihjäl om det fanns något litet ställe med vatten. Sen for vi tbx till amanda. Gick och la mig medans amanda for till lulåe och vaknade ungefär när hon kom hem. Vi drog hem till mig och lagade middag sen fixade mig lite. Sen for vi och körde lite i rockan, så ville robin åka så åkte omkring med han. Sen for vi tre till carro där hon,tessa och johannna var. Efter ett tag kom lite till folk. Sen drog alla, dumpade tessa och johanna sen åkte jag carro och amanda omkring ett bra tag. körde hem sandra sen for jag hem och sov.

Söndag - varit som en mumie halva dagen. typ sovit, vaknat kört in rocky i garaget sovit lite till. stigit upp en halv timme sen sovit. åå ja så hare fortsatt. Men sen kom tobbe så for vi och hämtade amanda och rune. Drog till crossbanan en sväng, eller två faktiskt. Jag och amanda spårade med kasshumor, övertrött och superroliga skämt. haha mkt skratt blev det iaf ! men ja sen for vi hem till oss så kom katti oxå så spelade vi med andra ord. Spelade det i några timmar. Sen satt vi mest och prata. Har seriöst typ skrattat hela dagen, haha :D. Har iaf kommit på vad vi ska roa oss med i rocky när vi blåser till stugan. Sitta och läsa mina 999½ roliga skämt. :D

Nej nu blir det sova. Imrn ska rocky städas ur ordentligt, och sen ska det packas. På tisdag drar vi! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0