;D

Nu har det inte blivit någon bloggning på en vecka, men har haft fullt upp och inte orkat blogga.
Iaf, tisdag kväll stack jag och amanda till stugan. Var framme 12.5 timmar senare. Kan säga att man var lite less efter ett tag. Men vi roade oss på vårat eget sätt. Vi sov inprincip hela den dagen, var vaken någongång sen sov vi hela tiden. Tror vi såg paranormal activity 1 den kvällen oxå. Kommer inte ihåg vad exakt vi gjorde på vilka dagar. Men vi hann ta en tripp till Finland, grilla, chilla, se filmer, och bara ta det lugnt! Sen fredag blev det tårta för amanda fyllde ju år lördagen. Sen stack vi och kom hem på natten någongång. Så fort vi kommit hem stack vi och hämtade carro å sanna sen var vi med dom ett tag. Sen hem och sova.
Sen på lördag så fikade jag hos josse och firade hon,amanda och henrik som fyllde år. Grattis på er! :D Sen gick vi över till amanda fixade oss sen på kvällen gick vi till josse så kom lite folk dit. Sen gick jag och amanda till emil, chillerade massa. Efter ett tag gick vi till josse igen, sen statoil och sen hem å sova.
Igår så stekte jag och amanda ute i solen ett tag, sen åkte vi ut med rocky. For och pratade med jennie och kollade lite när jesper och jimmy spelade fotboll. Sen for jag och skulle dra upp op som hade kört fast. Men när jag kom dit så hade han tagit sig upp. Då for jag,amanda,andre,op,högberg och viktor till sandtaget. Slutade med att jag fick dra upp högberg haha.
Jaa det var väl lite kort om det jag roat mig med.:)































Fan vad lång tid det tog att ladda upp bilder så tar fler ngn annan gång! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0