15 Augusti.

torsdags blev det ett mission med kabbe,amanda,josse,linus och simon. Vi for till 3 olika spökhus. Dock gick jag bara in i två av dom. var väl rätt creeppy. men sen efter det missionet for jag med sanna,fredde,rille,sanna och adam till ett annat spökhus. Men då var det inge kul för det var ljust ute. sen blev det att vara med fredde och adam ett tag. sen for jag till amanda och sov.
I fredags jobbade jag sen åt jag lunch på ming med jobbet. gottgott. efter det drog jag till amanda och sov i 4-5 timmar. sen började vi fixa oss lite. senare på kvällen for vi till tobbeE och var där. dit kom nåågra sköna bönor. Sen åkte jag,amanda,ammej,josse,kabbe och linus i partybussen. Var väl ungefär 15-20 pers i partybussen innan vi kom. men det var iaf kul,men sen blev det en massa gorm och alla slog allla. så slutet av kvällen blev inte lika lyckad!
Lördag så var jag med amanda,ammej och josse. vi for omkring en sväääng med bmwn, sen for vi en kortis till jonas där några var. sen for vi till amanda och jag somnade ganska tidigit.
sen igår så var det bara en chilldaaag med pizza och godis bänkade framför tvn.

nu ska jag fortsätta sova ett tag, naajjt!



Bildbriiiist!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vad coolt med spökhus , var finns dom perfekt att skrämma syrran med..

2011-08-18 @ 21:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0