29 augusti.

Jomen tjena tja! det var inte igår, nejnej.

Orkar inte skriva nu heller typ, men tänkte ba skriva nå random stuff,ett tecken på att jag är vid liv.
Atm är rocky ur funktion så blir att åka med sara till skolan imrn. som btw tagit körkort Grattis älskade sis! Börjar 20 över 8, har fordons hela dagen yäyä. sen slutar jag väl kring tre skulle jag tro, får se vad som händer då. städa rockan skulle behövas, men men kan inte se in i framtiden så får ju se imrn ;)
idag hade jag fordons hela dagen, hade bara teori men det gick det med. efter skolan så for jag och amanda och snurra lithe, sen for jag hem och städade mitt rum och färgade mitt hår. Gjorde blonda slingor, funderar på att göra fler imrn. Sen for jag ut med sanzir0 en sväng. träffade rille och co ett tag. sen en sväng å träffa adam å melvin. sen åktee vi en runda med morre så for jag homehomehome. Neey nog med onödigt vetande, ska sova nu tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0