30 Augusti.

Hade fordons hela dagen idag igen, skruvade isär kopplingen osv. sen lite teori på det hela. Fick även smurfdräkterna och skorna idag. haha lite mupp man känner sig, men bara att börja vänja sig med det. Efter skolan drog jag och amanda hem till henne någon sekund sen körde josse hem mig. Drog en powernap sen åt jag middag med mami. Strax efter det kom sanna och hämtade mig så käka vi en lyxshake. Drog förbi adam på en kopp kaffe sen kom rickard dit. Var där ett tag sen for vi utttt. blev en sväng till faggeskolan, dumpade dom däraa, sen for vi ut och träffa becka och sara en sväng. påvägen tillbaka till faggeskolan for vi till pontus där han och viktor var. surra lite sen for vi och hämta adam och rickard å for till vittjärv där vi hämtade rasmus. sen for vi till någon randomplats där vi skulle träffa någon som inte kom så vi hade lägereld sen for jag hem. imrn blir det lite fix med rockan sen rullar den snart igen !
nu ska jag prata lite med sara sen sovaa. schoooool imrn jao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0